بنیاد ملی نخبگان از طرح های برتر در صنعت ساختمان حمایت می كند
نوشته شده توسط : xmovies

گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا حاكی است: سید محمود رضا آقا میری روز سه شنبه در نخستین جشنواره ملی نوآوران صنعت ساختمان در محل هتل المپیك اظهار داشت : بنیاد ملی نخبگان از پنج طرح برتر در حوزه صنعت ساختمان كه در این جشنواره معرفی شود حمایت كامل مالی را به عمل می آورد تا نوآوران آن بتوانند تولیدات خود را به بازار عرضه كنند.

وی افزود : تعداد زیادی ستاد برای راهبرد فناوریها در ایران تشكیل شده و همه تلاش دارند تا علم در كشور ، زمینه زندگی راحت را همسو با عرصه جهانی فراهم سازد .

این مقام مسئول با بیان اینكه بررسی فناوریها و نقش آنها در بخش صنعت ساختمان در بعد مصالح اهمیت بسزایی دارد ، گفت : انتظار این است كه دستاوردهای نوین نقش تاثیر گذاری داشته باشند و ضامن عمر مفید ساختمانها شوند .

به گفته ی وی ، اكنون 11 ستاد راهبردی در خصوص فناوریهای نوین زیرنظر معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور فعالیت دارند و پشتیبانی های لازم از آنها به عمل می آید .

آقامیر اضافه كرد : نیازمندیهای بخش ساختمان برای بهره گیری از فناوریهای نوین زیاد است و باید بستر لازم به منظور بومی سازی فناوریهای این بخش انجام داد .

جشنواره ملی نوآوران صنعت ساختمان كه از سوی مركز تحقیقات ساختمان ومسكن برپا شده ، قرار است با معرفی نوآوران برگزیده عصر امروز به كار خود پایان دهد .

اقتصام ** 1559**1319





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , آیفون , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: